ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
Τελευταία Αναθεώρηση Μάρτιος 2025
1. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ FREEZEE LAST MILE COURIER & DISTRIBUTION SERVICES
Στοιχεία επικοινωνίας της Εταιρείας:
1.1.1 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η Εταιρεία δραστηριοποιείται από τη σύστασή της στις υπηρεσίες μεταφορών και ταχυμεταφορών, κυρίως στη διακίνηση και μεταφορά προϊόντων και μικρεμάτων, εντός Ελλάδας. Η Εταιρεία δραστηριοποιείται επιπλέον στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών κάθε είδους.
1.1.2 ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η Εταιρεία διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντα Σύμβουλό της. Η βασική λειτουργία της Εταιρείας συγκροτείται από τα ακόλουθα τμήματα:
1.2 ΣΚΟΠΟΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 3 του καταστατικού της Εταιρείας, σκοπός της είναι:
Σκοπός της εταιρείας είναι :
9.Υπηρεσίες μεταφορών με διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού. (logistics)
10.Υπηρεσίες οδικής μεταφοράς εμπορευμάτων
11.Οδικές μεταφορές φορτηγού αυτοκινήτου ψυγείου διεθνών μεταφορών
12.Οδικές μεταφορές φορτηγού αυτοκινήτου ψυγείου διεθνών μεταφορών με οδηγό ιδιοκτήτη
13.Οδικές μεταφορές φορτηγού αυτοκινήτου ψυγείου διεθνών μεταφορών με οδηγό μη ιδιοκτήτη
14.Οδικές μεταφορές άλλων εμπορευμάτων , με φορτηγό αυτοκίνητο διεθνών
μεταφορών και με οδηγό ιδιοκτήτη
15.Οδικές μεταφορές άλλων εμπορευμάτων , με φορτηγό αυτοκίνητο διεθνών μεταφορών και με οδηγό μη ιδιοκτήτη
16.Εκμίσθωση και διαχείριση ιδιοκτήτων ή μισθωμένων ακινήτων
Για την επίτευξη του σκοπού της, η Εταιρεία μπορεί:
α. Να συνεργάζεται με οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο με οποιοδήποτε τρόπο και να συνιστά και κοινοπραξίες.
β. Να ιδρύει υποκαταστήματα ή πρακτορεία ή γραφεία οπουδήποτε.
γ. Να αντιπροσωπεύει οποιαδήποτε επιχείρηση, ημεδαπή ή αλλοδαπή με όμοιο ή παρεμφερή σκοπό.
1.3 ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ.
Η Εταιρεία εντάσσεται στις οντότητες μικρού μεγέθους με βάση τα ποσοτικά κριτήρια του νόμου 4308/2014 (άρθρο 2).
Οι τελευταίες οικονομικές καταστάσεις έχουν συνταχθεί με βάση την αρχή της συνέχισης της δραστηριότητας η οποία έχει αξιολογηθεί για διάστημα 12 μηνών από την ημερομηνία του ισολογισμού. Οι τρέχουσες οικονομικές καταστάσεις έχουν καταρτιστεί σε συμφωνία με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, όπως αυτά έχουν ενσωματωθεί στο Νόμο 4308/2014.
Οι οικονομικές καταστάσεις της «της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» για την περίοδο από την 1η Ιανουαρίου 2023 έως την 31η Δεκεμβρίου 2023 έχουν εγκριθεί από την Τακτική Γενική Συνέλευση των Εταίρων της 30/10/2024.
1.4 ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
1.4.1 ΚΕΝΤΡΙΚΑΓΡΑΦΕΙΑ- ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τα κεντρικά γραφεία της της «Freezee last mile courier and distribution serviceς». βρίσκονται επί της οδού Επαμεινώνδα 5 στην Γλυφάδα όπου στεγάζεται η διοίκηση της Εταιρείας.
1.4.2 METΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΣΑ
Τα ιδιόκτητα οχήματα που διαθέτει η Εταιρεία είναι 2 αυτοκίνητα τύπου VAN. Επιπλέον χρησιμοποιούνται οχήματα ΔΧ που μεταφέρουν μαζικά τις αποστολές προς και από τα Κέντρα διανομής και τα καταστήματα (στα ανωτέρω οχήματα δεν συμπεριλαμβάνονται τα οχήματα των συνεργατών της – πρακτόρων)
2. ΕΙΔΟΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η Εταιρεία παρέχει Ταχυδρομικές Υπηρεσίες υπό καθεστώς Γενικής Άδειας, μεταφορικές Υπηρεσίες Υπό Καθεστώς και σχετικές Υπηρεσίες.
2.1 ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΆΔΕΙΑΣ
Η Εταιρεία παρέχει υπηρεσίες ταχυμεταφοράς εγγράφων, δεμάτων, αντικειμένων κλπ. εντός Ελλάδας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
Υπηρεσίες ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Η Εταιρεία παρέχει τις υπηρεσίες υπό καθεστώς γενικής άδειας με τα πιο κάτω χαρακτηριστικά εντός πόλεων με διάκριση σε ιδιώτη και επιχείρηση και ανάλογη θερμοκρασία:
Αποστολή ταχυδρομικού αντικειμένου εντός της ίδιας πόλης την ίδια μέρα με αυτοκίνητο.
Αποστολή ταχυδρομικού αντικειμένου εντός της ίδιας πόλης εντός 5 ωρών με χρήση αυτοκινήτου.
Αποστολή ταχυδρομικού αντικειμένου εντός της ίδιας πόλης εντός 3 ωρών με χρήση αυτοκινήτου.
Αποστολή ταχυδρομικού αντικειμένου εντός 2 ωρών με χρήση αυτοκινήτου.
Αποστολή ταχυδρομικού αντικειμένου εντός 60΄ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με την χρήση αυτοκινήτου.
Αυθημερόν παραλαβή/ παράδοση μετά τις 17:00.
Αυθημερόν παραλαβή/ παράδοση το Σάββατο.
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:
Παράδοση και παραλαβή που λαμβάνει χώρα σε ορισμένο χρονικό διάστημα 1-3 ωρών.
Ενημέρωση του πελάτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή γραπτό μήνυμα (SMS) μετά την ολοκλήρωση της παράδοσης.
Ενημέρωση του πελάτη με τηλεφωνική κλήση μετά την ολοκλήρωση της παράδοσης.
Η λήψη μετρητών ή πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα για την αξία του παρεχόμενου αντικειμένου για λογαριασμό του αποστολέα.
Αποστολή αντίγραφου του δελτίου ΣΥΔΕΤΑ μετά την ολοκλήρωση της παράδοσης.
Όταν απαιτείται αναμονή του οδηγού κατά την παράδοση ή την παραλαβή μετά από αίτημα του αποστολέα ή παραλήπτη.
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Εξατομικευμένη λύση για εξαιρετικά επείγουσες μεταφορές ή αποστολές που απαιτούν αυξημένη ασφάλεια ή έχουν άλλες απαιτήσεις.
Η Εταιρεία παρέχει σε εταιρείες ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεταφοράς και αποθήκευσης των αποστολών από την αποθήκευση μέχρι και την παράδοσή τους στον τελικό καταναλωτή.
2.2 ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ:
Η υπηρεσία αφορά ομαδικές αποστολές. Αφορά την παράδοση αποστολών στην διεύθυνση παραλήπτη και ο πελάτης ενημερώνεται για την ημερομηνία παραλαβής και παράδοσης των αποστολών του. Ο αποστολέας μπορεί να παρακολουθεί μέσω του Τrack&Τrace διαδικτυακά την ημέρα παράδοσης κάθε αποστολής του.
Η υπηρεσία ομαδικών αποστολών εσωτερικού ίδιου Περιεχομένου. Η FREEZEE LAST MILE COURIER & DISTRIBUTION SERVICES παρέχει την υπηρεσία με παράδοση στην διεύθυνση παραλήπτη κατά την οποία ο αποστολέας έχει την δυνατότητα ενημέρωσης για την ημερομηνία παραλαβής και παράδοσης όλων των αποστολών του.
Η υπηρεσία εσωτερικού αποτελείται από την παραλαβή των αποστολών στην διεύθυνση που έχει δηλώσει ο αποστολέας και βεβαίως την καταγραφή ημερομηνίας παράδοσης τους.
Για την υπηρεσία ταχυδρομείου πρέπει οι εταιρείες/αποστολείς να παρέχουν στην FREEZEE LAST MILE COURIER & DISTRIBUTION SERVICES τις αποστολές ολοκληρωμένες, με κωδικοποίηση σε διαφανές παράθυρο, σε αυτοκόλλητο, ή σε συγκεκριμένο σημείο του πακέτου. Επιπλέον η διαβίβαση προς την FREEZEE LAST MILE COURIER & DISTRIBUTION SERVICES των απαραίτητων πληροφοριών για την διεκπεραίωση των αποστολών εσωτερικού, η εταιρείες/αποστολείς τις παρέχουν μέσω ηλεκτρονικών αρχείων.
Οι χρεώσεις καθώς και πρόσθετα επιμέρους στοιχεία περιλαμβάνονται στον τιμοκατάλογο της ταχυδρομικής υπηρεσίας εσωτερικού.
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Η πρόσθετη υπηρεσία πιστοποιημένης παράδοσης αντικαθιστά την απλή εναπόθεση της αποστολής σε παραλήπτη και γίνεται παράδοση στην διεύθυνση παράδοσης του παραλήπτη με την υπογραφή του.
Σε περίπτωση αποτυχίας κατά παράδοση αφήνεται ειδοποιητήριο στον παραλήπτη, και του δίνεται η δυνατότητα να παραλάβει την αποστολή του με νέο ραντεβού.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ
Η FREEZEE LAST MILE COURIER & DISTRIBUTION SERVICES παρέχει την Υπηρεσία Πιστοποίησης Παράδοσης, με την επιστροφή στον αποστολέα της ηλεκτρονικής υπογραφής του παραλήπτη.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Η FREEZEE LAST MILE COURIER & DISTRIBUTION SERVICES παρέχει την δυνατότητα ελέγχου της ορθότητας των διευθύνσεων των αποστολών εντός της επικράτειας. Ο έλεγχος γίνεται με σύγχρονα μέσα στα ηλεκτρονικά αρχεία διαβίβασης πληροφοριών παράδοσης των αποστολέων.
2.3 ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Τα δέματα/αντικείμενα που αποστέλλονται στο εσωτερικό είναι ασφαλισμένα χωρίς περαιτέρω χρέωση μέχρι του ποσού των τετρακοσίων (400) ευρώ. Για αξία μεγαλύτερη αυτών και μέχρι του ποσού των 3.000 ευρώ για το εσωτερικό, μπορεί να δηλωθεί μεγαλύτερη αξία και να καταβληθεί ασφάλιστρο ύψους 1,01% επί της ασφαλιζόμενης αξίας, την οποία επιβαρύνεται και καταβάλλει ο αποστολέας.
2.4 ΒΑΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Οι χρεώσεις για τα προς αποστολή αντικείμενα υπολογίζονται για συνολικό βάρος ανά αποστολή μέχρι 4 κιλά. Για αποστολές άνω των 4 κιλών υπάρχει επιπλέον χρέωση σύμφωνα με όσα ορίζονται στον τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Για αποστολές μεγάλου όγκου ισχύει το ογκομετρικό βάρος (μήκος x πλάτος x ύψος/5000).
2.5 ΕΣΠΕΤΑ - ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Η Εταιρεία, σύμφωνα με όσα προβλέπουν οι ισχύουσες διατάξεις νόμων, έχει δημιουργήσει και εφαρμόζει Ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης και Εντοπισμού των Ταχυδρομικών Αποστολών (ΕΣΠΕΤΑ) και έχει την τεχνική και λειτουργική υποδομή (hardware – software) για την ηλεκτρονική καταχώρηση, διαχείριση και διακράτηση πληροφοριών, καθώς και την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των διαφόρων σημείων του συστήματος και του δικτύου μεταφοράς.
Το σύστημα που εφαρμόζει η Εταιρεία για την παρακολούθηση του προς αποστολή αντικειμένου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα ακόλουθα στοιχεία:
Η διαδικασία των αποστολών μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφοράς στην «Freezee last mile courier and distribution serviceς» παρακολουθείται ηλεκτρονικά από το ΕΣΠΕΤΑ από εξειδικευμένο λογισμικό. Το ίδιο το λογισμικό, αποτελεί το Ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης και Εντοπισμού των Ταχυδρομικών Αποστολών (ΕΣΠΕΤΑ) της υπηρεσίας ταχυμεταφοράς που προβλέπεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η παραλαβή, αποστολή, διακίνηση και διανομή των αποστολών αναφέρεται μόνο βάσει του Συνοδευτικού Δελτίου Ταχυμεταφοράς (ΣΥΔΕΤΑ) και τα λοιπά απαιτούμενα στοιχεία που είναι διαρκώς διαθέσιμα στο εξειδικευμένο λογισμικό. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ταχυμεταφοράς, μπορεί να εντοπιστεί το προς μεταφορά αντικείμενο μέσω του ΕΣΠΕΤΑ (ERP-εξιδεικευμένο λογισμικό). Εντοπίζεται η τελευταία ηλεκτρονική καταχώρηση που έχει γίνει και σε ποιο στάδιο βρίσκεται η μεταφορά.
2.6 ΧΡΕΩΣΗ
Η Εταιρεία «Freezee last mile courier and distribution serviceς» αναρτά ενημερωμένους, πλήρεις τιμοκατάλογους στην Ιστοσελίδα της και διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των χρεώσεων, ανά υπηρεσία ή συνολικά, αναρτώντας το σχετικό τιμοκατάλογο στην ιστοσελίδα της.
2.7 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Σε περιπτώσεις ομαδικών αποστολών ή ειδικής φύσεως πελάτες, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να καταρτίζει συμβάσεις με πελάτες τροποποιώντας εγγράφως τη σύμβαση που διέπει τα μέρη, διατηρώντας την ισχύ των ισχυουσών διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή.
2.8 ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η «Freezee last mile courier and distribution serviceς» έχει υιοθετήσει το σύστημα της 24ης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της σε μία προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο κοντά στους πελάτες της. Η εν γένει συμπεριφορά των υπαλλήλων είναι πελατοκεντρική με γνώμονα την άμεση ικανοποίηση του αποστολέα και του παραλήπτη και προωθεί το πνεύμα εξυπηρέτησης κάθε συναλλασσόμενου με την Εταιρεία.
Το προσωπικό εξυπηρέτησης αντιμετωπίζει με ευγένεια, ευπρέπεια και σεβασμό, καθώς και αίσθημα ευθύνης τους πελάτες της Εταιρείας, είτε η επικοινωνία είναι τηλεφωνική ή ηλεκτρονική, είτε γίνεται με τη φυσική παρουσία του πελάτη. Οι εργαζόμενοι στην «Freezee last mile courier and distribution serviceς» είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα απορρήτου της ταχυδρομικής επικοινωνίας και σε ετοιμότητα να διαφυλάσσουν με κάθε ενέργειά τους όλα τα επί μέρους στοιχεία που απαρτίζουν το απόρρητο της ταχυδρομικής επικοινωνίας και της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. Όλοι οι εργαζόμενοι υπόκεινται σε εκπαίδευση ώστε να παρέχουν τις υπηρεσίες σύμφωνα με τις πιο πάνω αρχές.
Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να εξυπηρετήσει κατά προτεραιότητα άτομα με ειδικές ανάγκες, διευκολύνοντας τόσο την πρόσβαση στα φυσικά καταστήματα όσο και δίνοντας προτεραιότητα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και παράδοση αποστολών.
Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται τηλεφωνικά στο τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας 210-9651040 που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο αλλά και να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με την Εταιρεία μέσω της που βρίσκεται στην Ιστοσελίδα της. Στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας δημοσιεύονται επίσης οι διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Οι πελάτες μπορούν ακόμα να παρακολουθούν την πορεία των αποστολών τους στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας μέσω της υπηρεσίας « Tracking – Freezee ».
2.9 ΤΥΧΗ ΑΠΑΡΑΔΟΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ολοκληρωθεί με ασφάλεια κάθε παράδοση στον προκαθορισμένο και στον ταχύτερο δυνατό χρόνο. Για όλες τις περιπτώσεις παραδόσεων γίνονται δύο ή και περισσότερες απόπειρες παράδοσης. Σε αποστολές που μετά από τις προβλεπόμενες προσπάθειες επίδοσης, δεν έχει καταστεί δυνατό να ολοκληρωθεί η παράδοση, τα προς επίδοση αντικείμενα παραμένουν σε εκκρεμότητα παράδοσης και ο χρόνος παραμονής τους στο κατάστημα δεν ξεπερνά τις 5 εργάσιμες μέρες.
Συγκεκριμένα, εάν δεν ολοκληρωθεί η επίδοση στην 1η προσπάθεια παράδοσης, ο εκπρόσωπος της Εταιρείας αφήνει ειδοποιητήριο και καλούμε τον παραλήπτη και τον ενημερώνουμε με γραπτό τηλεφωνικό μήνυμα ότι δεν κατέστη δυνατή η επίδοση.
Αν δεν καταστεί εφικτό να ολοκληρωθεί η παράδοση με την 2η απόπειρα επίδοσης, ενημερώνουμε εκ νέου τον παραλήπτη για τη μη επιτυχημένη επίδοση και ότι το προς παράδοση αντικείμενο παραμένει στο κατάστημα για 3 ακόμα μέρες, προκειμένου να επικοινωνήσει μαζί μας ο παραλήπτης και να κάνουμε νέα προσπάθεια αποστολής. Αν δε ζητήσει εκ νέου παράδοση ο παραλήπτης, το αντικείμενο επιστρέφεται στον αποστολέα μετά από πέντε (5) εργάσιμες ημέρες παραμονής του στο κατάστημα. Η παραμονή του αντικειμένου στο κατάστημα μπορεί να παραταθεί για δύο (2) ημέρες ακόμη στην περίπτωση που το ζητήσει ο αποστολέας ή ο παραλήπτης.
Οι αποστολές που είναι σε εκκρεμότητα για το ως άνω διάστημα επιστρέφουν στον αποστολέα με την έκδοση ηλεκτρονικού εγγράφου επιστροφής (ΣΥΔΕΤΑ ή άλλο έγγραφο) μέσω του ΕΣΠΕΤΑ που τηρεί η Εταιρεία.
Σε περίπτωση κατά την οποία ο παραλήπτης αρνείται να παραλάβει μια αποστολή, η συγκεκριμένη αποστολή θα επιστρέφεται στον αποστολέα με επιπλέον χρέωση ίση της αξίας της αρχικής αποστολής.
Σε περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατόν να επιδοθεί το αντικείμενο στον αποστολέα ή να επιστραφεί στον παραλήπτη για οποιαδήποτε αιτία, το αντικείμενο επιστρέφει στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας όπου παραμένει στις κεντρικές αποθήκες για έξι (6) μήνες με έξοδα του αποστολέα και, στη συνέχεια, αν δεν το έχει αναζητήσει κανείς, θεωρείται οριστικά ανεπίδοτο και καταστρέφεται. Για την καταστροφή συντάσσεται σχετικό πρακτικό. Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν αντικείμενα για τα οποία η αξία που έχει δηλωθεί είναι μεγαλύτερη από 100 € ή έχουν νομίμως παρακρατηθεί ή κατασχεθεί τα οποία παραδίδονται στην Ε.Ε.Τ.Τ.
3. ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ‘«Freezee last mile courier and distribution serviceς»’ - ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ‘«Freezee last mile courier and distribution serviceς»’
Όροι και Προϋποθέσεις Ανάληψης Μεταφοράς Εγγράφων και Δεμάτων από την «Freezee last mile courier and distribution serviceς»
O αποστολέας συμφωνεί με το σύνολο των όρων και προϋποθέσεων που τίθενται στο παρόν για την μεταφορά δεμάτων και εγγράφων μέσω του συστήματος αποστολής της ««Freezee last mile courier and distribution serviceς»» και δηλώνει ότι αναγνωρίζει ότι οι όροι αυτοί δεν είναι δυνατόν να τροποποιηθούν ή να θεωρηθεί ότι τροποποιήθηκαν από κανένα από τα συμβαλλόμενα μέρη.
ΑΡΘΡΟ 1. Το Συνοδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς (ΣΥΔΕΤΑ) δεν αποτελεί φορολογικό έγγραφο, είναι μη διαπραγματεύσιμο και συμπληρώνεται με ευθύνη του αποστολέα από τον ίδιο ή από τον εκπρόσωπο «Freezee last mile courier and distribution serviceς» για λογαριασμό του είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά, είτε εγγράφως σε κατάστημα ή στον χώρο όπου έχει κληθεί να παραλάβει την αποστολή. Επίσης, το έντυπο αυτό έχει ισχύ μόνο με την αναγραφή του ονόματος του εκπροσώπου της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» στο ΣΥΔΕΤΑ. Η παραλαβή, αποστολή, διακίνηση και διανομή των αποστολών αναφέρεται στο σύστημα εντοπισμού των αποστολών που τηρείται μόνο βάσει του Συνοδευτικού Δελτίου Ταχυμεταφοράς (ΣΥΔΕΤΑ) και τα λοιπά απαιτούμενα στοιχεία που αναφέρονται σε αυτό. Κάθε πρόσθετη υπηρεσία ή ειδική συνθήκη που αφορά το προς μεταφορά αντικείμενο πρέπει να αναφέρεται σε αυτό (ΣΥΔΕΤΑ).
ΑΡΘΡΟ 2. Ο Αποστολέας με το παρόν δηλώνει ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους του. Επίσης, δηλώνει ότι είναι κύριος ή κάτοχος ή εκπρόσωπος του κυρίου του προς μεταφορά αντικειμένου, το οποίο έχει συσκευάσει κατάλληλα προς μεταφορά και δεν εμπίπτει σε κάποια από τις κατηγορίες των απαγορευμένων ειδών που αναφέρονται στο ακόλουθο άρθρο.
ΑΡΘΡΟ 3. Η «Freezee last mile courier and distribution serviceς» δεν παραλαμβάνει για διεκπεραίωση ταχυδρομικά αντικείμενα των οποίων η μεταφορά αντίκειται στους εκάστοτε ισχύοντες νόμους και διατάξεις. Ειδικότερα, δεν αναλαμβάνει για μεταφορά τα ακόλουθα: χρήματα & χρεόγραφα- επικίνδυνα & εκρηκτικά υλικά- ζώα- τρόφιμα- αντίκες (εύθραυστα αντικείμενα) & ράβδους χρυσού- πυροβόλα όπλα και τμήματά τους- πυρομαχικά- νεκρούς – τέφρα- κοσμήματα, πολύτιμους λίθους & μέταλλα- ναρκωτικά- κάθε παράνομη ιδιοκτησία απαγορευμένη από διάταξη νόμου. Επίσης, διατηρεί τη δυνατότητα να αρνηθεί να μεταφέρει αντικείμενα τα οποία χαρακτηρίζονται επικίνδυνα, όπως: εύθραυστα αντικείμενα μη επαρκώς συσκευασμένα- ενεργοποιημένες τραπεζικές κάρτες- κάρτες χρόνου σταθερής και κινητής τηλεφωνίας- αρχαιότητες- έργα τέχνης- μη αναπαραγώγιμα έγγραφα ή αντικείμενα (π.χ. αλληλογραφία/φιλμ/βίντεο προσωπικής αξίας, γραμματόσημα, λαχεία, αντίκες)- φυτά- εύφλεκτα και ραδιενεργά υλικά- βιολογικό υλικό- μολυσματικές, διαβρωτικές και δηλητηριώδεις ουσίες- ζώα- πορνογραφικό υλικό και γενικά είδη των οποίων η μεταφορά απαγορεύεται από διεθνείς συμβάσεις ή Οργανισμούς (ΙΑΤΑ, ICAO) ή/και από διατάξεις της Κοινοτικής ή/και Εθνικής νομοθεσίας. Ο αποστολέας φέρει την ευθύνη του περιεχομένου σε περίπτωση που είναι απαγορευμένο ή επικίνδυνο για μεταφορά ή εύθραυστο ή ευπαθές. Εάν δεν δηλώσει εγγράφως και δεν καταγραφεί στο ΣΥΔΕΤΑ κάτι διαφορετικό, ο αποστολέας με την παράδοση του αντικειμένου θεωρείται ότι δηλώνει ότι η αποστολή δεν περιλαμβάνει κάποιο από τα παραπάνω είδη.
ΑΡΘΡΟ 3. Ο αποστολέας εγγυάται ότι: α) Κάθε είδος που αναγράφεται στη μπροστινή σελίδα περιγράφεται σωστά και σύμφωνα με το νόμο, β) Στο υπό διακίνηση αντικείμενο έχουν αναγραφεί σωστά τα στοιχεία και η διεύθυνση του παραλήπτη, γ) Το υπό διακίνηση αντικείμενο έχει συσκευαστεί έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής διεκπεραίωσή του.
ΑΡΘΡΟ 4. Οι εκπρόσωποί μας έχουν το δικαίωμα να ελέγξουν το προς παραλαβή αντικείμενο και να αρνηθούν τη διεκπεραίωση της αποστολής εφόσον ο αποστολέας αρνηθεί την επιθεώρησή του ή το κρίνουν απαραίτητο, διότι αντιβαίνει σε κάποιον από τους όρους του παρόντος. Επίσης, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την μεταφορά αν διαπιστωθεί σε οποιοδήποτε στάδιο ότι αντιβαίνει σε κάποιον από τους όρους του παρόντος.
ΑΡΘΡΟ 5. Οι χρεώσεις για τα προς αποστολή αντικείμενα υπολογίζονται για συνολικό βάρος ανά αποστολή μέχρι 2 κιλά. Για αποστολές άνω των 2 κιλών υπάρχει επιπλέον χρέωση σύμφωνα με όσα ορίζονται στον τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Για αποστολές μεγάλου όγκου ισχύει το ογκομετρικό βάρος (μήκος x πλάτος x ύψος/5000).
ΑΡΘΡΟ 6. Η «Freezee last mile courier and distribution serviceς» δεν φέρει ευθύνη για καθυστέρηση παραλαβής ή παράδοσης ή μεταφοράς αντικειμένων, απώλεια ή ζημιά αν αυτά έχουν προκύψει από γεγονότα που είναι υπεράνω των ανθρωπίνων δυνατοτήτων (ατύχημα – δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αργοπορία μεταφορικών μέσων. κλπ.) ή λόγω λανθασμένων ομαδικών πράξεων από αποστολέα, τον παραλήπτη, οποιονδήποτε εκπρόσωπο τελωνειακών ή άλλων δημοσίων αρχών ή ταχυδρομικής υπηρεσίας, μεταφορικής εταιρείας ή άλλου νομικού ή φυσικού προσώπου στο οποίο ανατίθεται η διεκπεραίωση της αποστολής από την «Freezee last mile courier and distribution serviceς».
ΑΡΘΡΟ 7. Κάθε απαίτηση κατά της εταιρείας πρέπει να επιδοθεί εγγράφως στα κεντρικά γραφεία της «Freezee last mile courier and distribution serviceς». Η εταιρεία μετά το έγγραφο αίτημα σας, απαντάει εντός 20 ημερών. Σε διάστημα εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αποστολής του αντικειμένου μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματα σας. Καμία αξίωση αποζημίωσης δεν μπορεί να λάβει χώρα μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από την κατάθεση του ταχυδρομικού αντικειμένου.
ΑΡΘΡΟ 8. Η «Freezee last mile courier and distribution serviceς» δικαιούται να αρνηθεί την παράδοση ή/και να διατηρήσει σε παρακαταθήκη το μεταφερόμενο αντικείμενο εάν δεν έχουν εξοφληθεί τα έξοδα μεταφοράς, τυχόν προκαταβολή χρέωσης, αντικαταβολή ή άλλα έξοδα οποιασδήποτε φύσεως που σχετίζονται με τη μεταφορά ή την παράδοση του αντικειμένου και να διατηρήσει το αντικείμενο στην κατοχή της ή/και να αρνηθεί την παράδοση μέχρι την αποπληρωμή των σχετικών συνολικών αξιών/εξόδων.
ΑΡΘΡΟ 9. Τα ταχυδρομικά αντικείμενα που αποστέλλονται στο εσωτερικό είναι ασφαλισμένα χωρίς περαιτέρω χρέωση μέχρι του ποσού των τετρακοσίων (400) ευρώ για τα δέματα/αντικείμενα. Οι αποστολές εξωτερικού είναι ασφαλισμένες μέχρι του ποσού των 100 Ευρώ/δολαρίων ΗΠΑ. Για αξία μεγαλύτερη αυτών και μέχρι του ποσού των 3.000 ευρώ για το εσωτερικό, μπορεί να δηλωθεί μεγαλύτερη αξία και να καταβληθεί ασφάλιστρο ύψους 1,01% επί της ασφαλιζόμενης αξίας, την οποία επιβαρύνεται και καταβάλλει ο αποστολέας.
ΑΡΘΡΟ 10. Σε περίπτωση απώλειας ή ζημίας του αποστελλόμενου αντικειμένου, εγγράφου ή δέματος, η ευθύνη της ««Freezee last mile courier and distribution serviceς»» περιορίζεται στα πιο κάτω:
α) Ολική Απώλεια νοείται η αδυναμία εντοπισμού του αντικειμένου μετά την παρέλευση 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
β) Μερική Απώλεια νοείται η απώλεια μέρους της αρχικής αποστολής είτε λόγω ζημίας της εξωτερικής συσκευασίας που αιτιολογεί την μερική απώλεια περιεχομένου είτε λόγω μη παράδοσης ενός ή και περισσότερων φακέλων/δεμάτων από το σύνολο των φακέλων/δεμάτων που αποτελούσαν την αρχική αποστολή πριν ή έως και κατά την ώρα της παράδοσης.
γ) Ολική Καταστροφή νοείται η ολοσχερής καταστροφή αντικειμένου λόγω πλημμελούς μεταφοράς του.
δ) Μερική Καταστροφή νοείται η καταστροφή μέρους της αποστολής λόγω πλημμελούς μεταφοράς. ε) Ανωτέρα Βία: Απρόοπτα γεγονότα κείμενα πέρα των ανθρωπίνων αντικειμενικά δυνατοτήτων (ατυχήματα, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αργοπορία μεταφορικών μέσων, απεργίες, συγκοινωνιακά ή τηλεπικοινωνιακά προβλήματα, κλπ.).
Ως πραγματική αξία νοείται : • για τα έγγραφα το κόστος προετοιμασίας, αντικατάστασης, αναπαραγωγής, ή ανασύνταξης αυτών • για τα αντικείμενα το κόστος επισκευής, αντικατάστασης ή αγοράς αυτών, ως αποδεικνύεται από τα προσκομιζόμενα παραστατικά, (στην κατάσταση που ήταν κατά την παραλαβή), λαμβανομένης της κάθε φορά μικρότερης αξίας που αναφέρεται στην παράγραφο. πιο κάτω, η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη των ορίων ποσών που ορίζονται στην Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/16.04.2013 (ΦΕΚ 1412/Β/2013) για τις περιπτώσεις αποδεδειγμένης κλοπής, ολικής απώλειας ή ολικής καταστροφής.
Οι περιπτώσεις που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών από την «Freezee last mile courier and distribution serviceς» προς τον πελάτη για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών (ή αντιστοίχως για τις υπηρεσίες ταχυδρομείου) καθορίζονται από την Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/16.04.2013 (ΦΕΚ 1412/Β/2013).
Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου ενός φακέλου, με ευθύνη της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» οποίο φέρει μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής, καταβάλλεται ελάχιστη αποζημίωση 50€ και μέγιστη αποζημίωση 70€ και επιστροφή του ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή. ii. Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου δέματος με ευθύνη της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» καταβάλλεται ελάχιστη αποζημίωση 100€ και μέγιστη αποζημίωση 400€ και επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής και δέματος με ευθύνη της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ποσό της αποζημίωσης για απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή και επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου ή δέματος με δηλωμένη αξία/ασφαλισμένου με ευθύνη της «Freezee last mile courier and distribution serviceς», καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής, και έως του ποσού ασφαλισμένης αξίας και επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Εάν ένα δέμα ή ένα ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών επιστραφεί και η αιτία της μη επίδοσής του είναι άγνωστη με ευθύνη της «Freezee last mile courier and distribution serviceς», ή δεν παραδοθεί με ευθύνη της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» και επιστραφεί ο αποστολέας δικαιούται να ζητήσει την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων.
ΑΡΘΡΟ 11: Α. Σε περίπτωση κατά την οποία ο παραλήπτης αρνείται να παραλάβει μια αποστολή, η συγκεκριμένη αποστολή θα επιστρέφεται στον αποστολέα με επιπλέον χρέωση ίση της αξίας της αρχικής αποστολής. Β. Σε περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατόν να επιδοθεί το αντικείμενο στον αποστολέα ή να επιστραφεί στον παραλήπτη για οποιαδήποτε αιτία, το αντικείμενο επιστρέφει στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας όπου παραμένει στις κεντρικές αποθήκες για έξι (6) μήνες με έξοδα του αποστολέα και, στη συνέχεια, αν δεν το έχει αναζητήσει κανείς, θεωρείται οριστικά ανεπίδοτο και καταστρέφεται. Για την καταστροφή συντάσσεται σχετικό πρακτικό. Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν αντικείμενα για τα οποία η αξία που έχει δηλωθεί είναι μεγαλύτερη από 100€ ή έχουν νομίμως παρακρατηθεί ή κατασχεθεί τα οποία παραδίδονται στην Ε.Ε.Τ.Τ.
ΑΡΘΡΟ 12: Η Εταιρεία δε φέρει ευθύνη για τις πιο κάτω περιπτώσεις:
Α. Ανωτέρας βίας, όπως αυτή ορίζεται από τις ισχύουσες διατάξεις.
Β. Εγκληματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις, στα μεταφορικά μέσα ή σε άλλα μέσα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση που συνεπάγονται βλάβη, απώλεια ή τυχόν καταστροφή των ταχυδρομικών αντικειμένων.
Γ. Υπαιτιότητα του αποστολέα ή του παραλήπτη ή τρίτου που συνδέεται με αυτούς.
Δ. Πράξεις ή ενέργειες που είναι αντίθετες με τις ισχύουσες διατάξεις.
Ε. Μη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων του αποστολέα/παραλήπτη.
ΣΤ. Αιτήματος που δεν βασίζεται στην ατομική σύμβαση ή τις ισχύουσες διατάξεις.
ΑΡΘΡΟ 13 Η Εταιρεία έχει εκπονήσει και εφαρμόζει διαδικασία επίλυσης διαφορών σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Η διαδικασία αυτή αποτελεί φιλικό διακανονισμό και έχει το χαρακτήρα έγγραφης επικοινωνίας του χρήστη με την Εταιρεία με σκοπό να επιλυθεί η διαφορά μεταξύ των δύο μερών σύμφωνα με όσα ορίζονται στον χάρτη υποχρεώσεων καταναλωτή ή/ και τη σύμφωνη γνώμη των μερών που θα επιτευχθεί. Στην περίπτωση που τυχόν δε βρεθεί συμβιβαστική επίλυση της διαφοράς κατά τη διαδικασία του φιλικού διακανονισμού ή στην περίπτωση που υποβάλει σχετικό αίτημα ο χρήστης, συστήνεται και συνεδριάζει η Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών. Η Επιτροπή αποτελείται από εκπρόσωπο των καταναλωτών και μέλη της επιχείρησης και στη συνεδρίασή της ο χρήστης μπορεί να παρασταθεί αυτοπροσώπως ή να εκπροσωπηθεί από ειδικά εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Η Εταιρεία αποστέλλει ενημέρωση εγγράφως για τον τόπο και το χρόνο της συνεδρίασης της επιτροπής και το δικαίωμα του χρήστη να υποβάλλει εγγράφως υπόμνημα αν δεν επιθυμεί ή δεν δύναται να παραστεί κατά τη συνεδρίαση.
ΑΡΘΡΟ 14 Ο εντολέας/αποστολέας έχει το δικαίωμα να ασκήσει κάθε δικαίωμα που έχει από τις ισχύουσες διατάξεις και το παρόν εντός έξι (6) μηνών από την κατάθεση του ταχυδρομικού αντικειμένου προς αποστολή μετά το πέρας του οποίου ουδένα δικαίωμα αποζημίωσης αναγνωρίζεται.
ΑΡΘΡΟ 15 Για οποιαδήποτε διαφορά πέραν του φιλικού διακανονισμού μεταξύ της «Freezee last mile courier and distribution serviceς» και του αποστολέα ή του παραλήπτη αποκλειστικά αρμόδια είναι τα δικαστήρια των Αθηνών.
5. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ - ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Η «Freezee last mile courier and distribution serviceς» δε παραλαμβάνει για διεκπεραίωση ταχυδρομικά αντικείμενα των οποίων η μεταφορά αντίκειται στους εκάστοτε ισχύοντες νόμους και διατάξεις. Ειδικότερα, δεν αναλαμβάνει για μεταφορά τα ακόλουθα:
Ειδικά για την υπηρεσία Αντικαταβολής ή Αγοράς, η Εταιρεία μας μπορεί να μεταφέρει χρήματα ή αξιόγραφα.
Οι εκπρόσωποί μας έχουν το δικαίωμα αλλά όχι την υποχρέωση να ελέγξουν το προς παραλαβή αντικείμενο και να αρνηθούν τη διεκπεραίωση της αποστολής εφόσον το κρίνουν απαραίτητο για τους λόγους που περιέχονται στον παρόντα Χ.Υ.Κ..
Ο αποστολέας φέρει την ευθύνη του περιεχομένου σε περίπτωση που είναι απαγορευμένο ή επικίνδυνο για μεταφορά ή εύθραυστο ή ευπαθές. Εάν δεν δηλώσει εγγράφως και δεν καταγραφεί στο ΣΥΔΕΤΑ κάτι διαφορετικό, ο αποστολέας με την παράδοση του αντικειμένου θεωρείται ότι δηλώνει ότι η αποστολή δεν περιλαμβάνει κάποιο από τα παραπάνω είδη.
Εάν η Εταιρεία κληθεί να διενεργήσει αποστολή όπου περιέχεται κάτι από τα παραπάνω - χωρίς να της καταστεί γνωστό -, δύναται να αξιώσει την καταβολή αποζημίωσης από τον αποστολέα σε περίπτωση που τυχόν προκληθεί ζημία ή βλάβη των εγκαταστάσεων ή του προσωπικού της Εταιρείας ή τρίτων.
6. ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ «Freezee last mile courier and distribution serviceς» - ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
6.1 ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ «Freezee last mile courier and distribution serviceς»
α. Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου ενός φακέλου προς αποστολή στο εσωτερικό, το οποίο φέρει μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής, καταβάλλεται ελάχιστη αποζημίωση 50€ και μέγιστη αποζημίωση 70€ για φάκελο ή έγγραφα και 400 € ευρώ για δέμα και επιστροφή του ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.
β. Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου δέματος προς αποστολή στο εσωτερικό καταβάλλεται ελάχιστη αποζημίωση 100€ και μέγιστη αποζημίωση 400€ και επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.
γ. Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου φακέλου ή δέματος με δηλωμένη αξία/ασφαλισμένου καταβάλλεται αποζημίωση ίση με το ποσό της δηλωθείσας αξίας και επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
δ. Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής και δέματος καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ποσό της αποζημίωσης για απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή.
ε. Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου ή δέματος με δηλωμένη αξία/ασφαλισμένου καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής, με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ποσό της δηλωθείσας αξίας.
στ. Εάν ένα δέμα ή ένα ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών επιστραφεί και η αιτία της μη επίδοσής του είναι άγνωστη, ο αποστολέας δικαιούται επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων.
ζ. Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€.
η. Η αποζημίωση για ηθική βλάβη συμπεριλαμβάνεται στα προαναφερθέντα ποσά, ενώ η συνεπαγόμενη απώλεια κέρδους δεν αποζημιώνεται.
θ. Καμία αξίωση αποζημίωσης δεν υπάρχει μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από την κατάθεση του ταχυδρομικού αντικειμένου.
στ. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται στην περίπτωση που η απώλεια, βλάβη ή καθυστέρηση επίδοσης του αντικειμένου οφείλεται σε περιστατικά που δεν μπορούσε να προβλέψει ούτε να αποφύγει ή στην υπαιτιότητα του αποστολέα ή στην ιδιαίτερη φύση του ταχυδρομικού αντικειμένου.
ζ. Η ανωτέρω αποζημίωση αφορά μόνο στο πραγματικό κόστος των εγγράφων ή/και αντικειμένων κατά το χρόνο μεταφοράς, όπως αποδεικνύεται από τα σχετικά παραστατικά έγγραφα και δεν περιλαμβάνει το κόστος κτήσης τους, τη συναισθηματική ή άλλη αξία, την εμπορική ή άλλη αξία τους.
6.2. Επιπλέον, ορίζονται τα εξής:
α. Σε πολλαπλή αποστολή, όπου αποστέλλονται πολλά ταχυδρομικά αντικείμενα προς έναν παραλήπτη και που εμπίπτει στις ανωτέρω περιπτώσεις, κάθε ταχυδρομικό αντικείμενο τυγχάνει διαφορετικής αντιμετώπισης και αποζημιώνεται ξεχωριστά.
β. Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων καταβάλλονται στον αποστολέα ή αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου.
γ. Η αποζημίωση καταβάλλεται το αργότερο εντός περιόδου 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης καταβολής αποζημίωσης.
δ. Η απώλεια ή η κλοπή ή η καθυστερημένη επίδοση απλών ταχυδρομικών αντικειμένων δεν γεννά δικαίωμα αποζημίωσης.
Όλες οι αποστολές δεμάτων στο εσωτερικό είναι ασφαλισμένες για αξία έως 400€ και οι πελάτες μας είναι ενημερωμένοι προφορικά από τους πωλητές και γραπτώς από τη σύμβαση.
Όταν πελάτης στείλει στο εσωτερικό δέμα αξίας πέραν των 400€ και μας ενημερώσει για αυτό, τότε η χρέωση για την ειδική υπηρεσία ασφάλισης προστίθεται στη χρέωση αποστολής.
6.3 ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ / ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
Προκειμένου να λάβει αποζημίωση ο χρήστης θα πρέπει να έχει συμβεί μία από τις πιο κάτω περιπτώσεις:
Στις ανωτέρω περιπτώσεις αποστέλλεται ηλεκτρονικά στον πελάτη το αρχείο ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ «Freezee last mile courier and distribution serviceς». Επίσης ο πελάτης θα πρέπει να προσκομίσει μαζί με την αίτηση το συνοδευτικό παραστατικό της αποστολής και το τιμολόγιο αγοράς του αντικειμένου, από το οποίο να προκύπτει η αξία κτίσης.
Tα παραπάνω μαζί με τις τυχόν υπάρχουσες φωτογραφίες της κατεστραμμένης αποστολής στέλνονται σε ηλεκτρονική μορφή στην ασφαλιστική Εταιρεία.
Εφόσον εγκριθεί η αποζημίωση από την ασφαλιστική Εταιρεία τα χρήματα πιστώνονται στην τράπεζα της Εταιρείας και ζητάμε από τον πελάτη να μας αποστείλει τιμολόγιο αποζημίωσης (χωρίς ΦΠΑ με χαρτόσημο 3,6%.). Στη συνέχεια, πιστώνεται στο λογαριασμό του πελάτη το ποσόν που αντιστοιχεί στην αποζημίωση.
7. ΜΗ ΕΥΘΥΝΗ «Freezee last mile courier and distribution serviceς»
Η Εταιρεία δε φέρει ευθύνη για τις πιο κάτω περιπτώσεις:
Α. Ανωτέρας βίας, όπως αυτή ορίζεται από τις ισχύουσες διατάξεις, και κυρίως αν οφείλεται σε έκτακτα γεγονότα τα οποία δεν οφείλονται σε πράξεις ή παραλείψεις της επιχείρησης ή των προστηθέντων αυτής ή των συνεργατών της και η συνέπεια των οποίων έχει άμεση επίδραση στη λειτουργία της επιχείρησης.
Β. Εγκληματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις, στα μεταφορικά μέσα ή σε άλλα μέσα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση που συνεπάγονται βλάβη, απώλεια ή τυχόν καταστροφή των ταχυδρομικών αντικειμένων.
Γ. Υπαιτιότητα του χρήστη ή τρίτου που συνδέεται με το χρήστη - π.χ. εσφαλμένες οδηγίες ή πληροφορίες από τον παραλήπτη ή τον αποστολέα, ακατάλληλη συσκευασία.
Δ. Πράξεις ή ενέργειες που είναι αντίθετες με τις ισχύουσες διατάξεις.
Ε. Μη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων των χρηστών.
ΣΤ. Αιτήματος που δεν βασίζεται στην ατομική σύμβαση ή τις ισχύουσες διατάξεις.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για ολική ή μερική καταστροφή στις εξής περιπτώσεις:
Ο κατά τα ανωτέρω περιορισμός της αποζημίωσης με τη χορήγηση κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης καταλαμβάνει κάθε απαίτηση του χρήστη που απορρέει από την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, είτε από σύμβαση είτε από αδικοπραξία, και δεν ισχύει, εάν η παράβαση της συμβατικής υποχρέωσης ή η αδικοπραξία ανάγεται σε δόλο της Εταιρείας ή των προσώπων που ενεργούν για λογαριασμό του. Η Εταιρεία απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη εξ’ οιασδήποτε αιτίας σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών εφόσον δεν έχει υποβληθεί από το χρήστη σχετική απαίτηση εντός έξι (6) μηνών από την κατάρτιση της ταχυδρομικής σύμβασης.
8. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ- ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Ο χρήστης ταχυδρομικής υπηρεσίας έχει το δικαίωμα να ασκήσει κάθε δικαίωμα που έχει από τις ισχύουσες διατάξεις και το χάρτη δικαιωμάτων και υποχρεώσεων καταναλωτή εντός έξι (6) μηνών από την κατάθεση του ταχυδρομικού αντικειμένου προς αποστολή.
Η Εταιρεία έχει εκπονήσει και εφαρμόζει διαδικασία εξέτασης παραπόνων και διαδικασία επίλυσης διαφορών σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Η διαδικασία αυτή αποτελεί φιλικό διακανονισμό και έχει το χαρακτήρα έγγραφης επικοινωνίας του χρήστη με την Εταιρεία με σκοπό να εξεταστούν τα παράπονα και να επιλυθεί η διαφορά μεταξύ των δύο μερών σύμφωνα με όσα ορίζονται στον παρόντα χάρτη υποχρεώσεων καταναλωτή ή/ και τη σύμφωνη γνώμη των μερών που θα επιτευχθεί.
Στην περίπτωση που τυχόν δε βρεθεί συμβιβαστική επίλυση της διαφοράς κατά τη διαδικασία του φιλικού διακανονισμού ή στην περίπτωση που υποβάλει σχετικό αίτημα ο χρήστης, συστήνεται και συνεδριάζει η Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών. Η Επιτροπή αποτελείται από εκπρόσωπο των καταναλωτών και μέλη της επιχείρησης και στη συνεδρίασή της μπορεί να εκπροσωπείται από ειδικά εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ο χρήστης ή να παρίσταται αυτοπροσώπως. Η Εταιρεία αποστέλλει ενημέρωση εγγράφως για το τόπο και το χρόνο της συνεδρίασης της επιτροπής και το δικαίωμα του χρήστη να υποβάλλει εγγράφως υπόμνημα αν δεν επιθυμεί ή δεν δύναται να παραστεί κατά τη συνεδρίαση.
9. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η Εταιρεία λαμβάνει κατάλληλα μέτρα για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής, καθώς και τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των διαβιβαζόμενων ή αποθηκευμένων πληροφοριών, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 (εφεξής «ΓΚΠΔ»), του νόμου 4624/2019 και την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία όπως αυτή ισχύει. Τέτοια μέτρα περιλαμβάνουν, ενδεικτικά: Διαδικασία ελέγχου πρόσβασης: Διαβαθμισμένα δικαιώματα πρόσβασης σε cloud files storage, Χρήση ισχυρών Κωδικών πρόσβασης, Μέτρα ασφάλειας των ηλεκτρονικών δεδομένων: Κρυπτογράφηση, Back up (εκτός κτιρίου, έλεγχος τήρησης), χρήση Firewall , λογισμικού προστασίας από ιούς (Antivirus), κωδικοί ασφάλειας, Περιορισμό πρόσβασης σε site αυξημένης επικινδυνότητας, Περιορισμό χρήσης ηλεκτρονικών φορητών μέσων αποθήκευσης – προστασία/κλείσιμο θυρών USB, Κεντρική διαχείριση των χρηστών και των φακέλων του τοπικού δικτύου δεδομένων υπολογιστών που υποστηρίζει την κεντρική επόπτευση κινήσεων, λογαριασμών, συνδέσεων που εφαρμόζουν οι χρήστες, Έλεγχο ασφάλειας συνδεσιμότητας και δικαιώματα χρήσης ( πολιτική κλειδώματος των Η/Υ εντός χρονικού διαστήματος 20', screen saver με κωδικό , computer user με κωδικό ασφαλείας), Διαχωρισμός δικτύου internet (γραφείου vs wifi επισκεπτών/συνεργατών), Διεξαγωγή penetration test σε τακτά χρονικά διαστήματα, Μέτρα περιβαλλοντικής ασφάλειας όπως χρήση συστήματος συναγερμού, συστήματος καμερών (CCTV), εφαρμογή μέτρων περιορισμού πρόσβασης με βάση διαβαθμισμένα δικαιώματα, χρήση κλειδαριών ασφαλείας, Εφαρμογή συστήματος ασφαλούς καταστροφής αρχείων.
Όλοι οι εργαζόμενοι δεσμεύονται από ρήτρες τήρησης εχεμύθειας και απορρήτου και τα Προσωπικά Δεδομένα υφίστανται επεξεργασία μόνο από ειδικά εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Εταιρείας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διασφάλιση του απορρήτου των ταχυδρομικών υπηρεσιών από την «Freezee last mile courier and distribution serviceς», τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ανατρέχουν στην Πολιτική Διασφάλισης Απορρήτου Των Ταχυδρομικών Υπηρεσιών στο : https://freezee.gr/privacy-and-cookies-policy/
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από την «Freezee last mile courier and distribution serviceς» ή την άσκηση των δικαιωμάτων τους τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ανατρέχουν στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στο https://freezee.gr/privacy-and-cookies-policy/
Υπηρεσίες last mile courier καθώς και διανομή και μεταφορά με ποικιλία στόλου οχημάτων, προσφέροντας αστικές παραδόσεις έγκαιρα και υπό οποιεσδήποτε απαιτήσεις ελέγχου θερμοκρασίας.
© 2025 Freezee | Designed with Clarity.